Advertisement

Kisah hari ke-13 puasa : Iftar di kampung.

KISAHHARI KE-13 PUASA : IFTAR DI KAMPUNG. Salam 13 Ramadan. Hari ni cikla sekeluarga balik kampung cikla nak buka puasa kat sana. Sudah hampir 2 minggu puasa, baru cikla berkesempatan nak balik berbuka dengan mak dan abah. Mak cikla masak nasi ayam, itupun atas permintaan anaknya yang tersayang ni. Hihi.

Biasalah mak kan, kalau dengar anak nak makan memang berusaha gigih buatkan. Nak-nak pulak kalau anaknya berbadan dua ni. Takut 'ngeces' pulak cucunya nanti. Hihi. Thank you mak for your superb nasi ayam.. Memang yummy. Hubby cikla pun bertambah-tambah makannya.

Petangnya tu cikla dengan hubby sempat jugak la pergi usha-usha bazaar Ramadan tak sini. Meriah jugak. Sempat singgah 2 bazaar lagi. Hehe. Disebabkan teringin sangat nak makan puding caremal, so beli jugaklah. Mujur ada yang menjual di situ. Sepotong rm2.50. Mahal tak? Rasanya ok-ok lah jugak. Takpelah, asalkan termakbul hajat nak makan. Hehe.

Kisah hari ke-13 puasa : Iftar di kampung.

Kisah hari ke-13 puasa : Iftar di kampung.
Kisah hari ke-13 puasa : Iftar di kampung.

Kisah hari ke-13 puasa : Iftar di kampung.
Kisah hari ke-13 puasa : Iftar di kampung.

Oklah, nanti sambung lagi...

Post a Comment

2 Comments