Advertisement

Kisah hari ke-17 puasa : Tauhu sumbat.

KISAH HARI KE-17 PUASA : TAUHU SUMBAT. Korang suka makan tauhu sumbat tak? Cikla suka jugaklah makan tauhu sumbat ni. Nak buat tauhu sumbat ni senang je kot. Tauhu potong dua sampai kekuningan. Pastu tengahnya dibelah. Lepas tu, sagat timun, carrot dengan taugeh yang dicelur, then sumbatkan ketiga tiganya sekali. Kemudian, buat sambal dia. Dah siap! Gambar kat bawah ni cikla google je, lupa nak klik klik semalam....

Kisah hari ke-17 puasa : Tauhu sumbat.

Kisah hari ke-17 puasa : Tauhu sumbat.
Kisah hari ke-17 puasa : Tauhu sumbat. Image credited to google.

Sekarang ni, jalan jalan bazaar pun macam dah tak tau nak beli apa. Tengok sama je hari-hari kan.  Hehe. 

Post a Comment

1 Comments

  1. Kalau PC bila dah makan tauhu sumbat..biasanay lambat makan nasi..hehehe..meratah tauhu sumbat dengan kuahnya je..

    ReplyDelete