Advertisement

Kisah hari ke-12 puasa : Asam pedas tenggiri.

KISAH HARI KE-12 PUASA : ASAM PEDAS TENGGIRI. Salam 12 Ramadan. Macam mana puasa hari ni?  Ok ok ke tak ok. Hehe. Cikla just nak share menu iftar cikla hari ni. Masak asam pedas ikan tenggiri je. Memang dah lama teringin nak makan asam pedas ni. Kalau beli, macam ada je yang tak kena dengan tekak ni. Lagipun, kebanyakan asam pedas yang dijual tu masuk daun kesum dengan bunga kantan. Cikla kurang gemar. Cikla suka yang biasa je, just letak jintan-jintan sikit dah. Tu yang gigih masak sendiri tu. Huhu.

Kisah hari ke-12 puasa : Asam pedas tenggiri.

Kisah hari ke-12 puasa : Asam pedas tenggiri.
Kisah hari ke-12 puasa : Asam pedas tenggiri.

Ermmm, sedapnya. Dengan kuahnya yang pekat. Yang penting tak pedas. Memang bertambah-tambahlah nasi kalau macam ni. 

*Nak tau resepi asam pedas versi cikla? Baca SINI.

Post a Comment

0 Comments