Selamat datang 2017!

By Cikla Shahril - January 01, 2017

Selamat datang 2017! | Assalamualaikum wbt.... Tahun 2016 sudah pun melabuhkan tirainya semalam. Hari ini dah 1 Januari 2017. Kalau masuk tahun baru, macam biasalah orang mesti bercerita pasal azam kan?

Macam mana dengan azam korang tahun lepas? Hihi... tercapai ke idok apa yang diharapkan? Apa pulak azam korang tahun 2017 ni?
Walau apapun azam dan impian korang tahun ni, cikla doakan semoga impian korang tu tercapai. Semoga kita semua sentiasa diberkati olehNya dan lebih sukses, kaya dan berjaya.... Amin....

Cikla nak ucapkan tahniah pada adik cikla dan suami sebab mendapat cahaya mata pertama di malam tahun baru... baby girl seberat 3.35kg *sama berat dengan baby Zara.  Semoga baby menjadi anak yang solehah, dan penyejuk hati ibu dan ayah... Amin...

  • Share:

You Might Also Like

3 Orang yang komen.