Peringatan untuk penunggang motosikal.

By Cikla Shahril - January 29, 2017

PERINGATAN UNTUK PENUNGGANG MOTOSIKAL. Cikla paling seriau bila tengok penunggang motosikal cilok-mencilok berhampiran dengan kereta cikla. Kadang-kadang lori besar pun diaorang nak cilok. Orang cakap, malang tak berbau, so berhati-hatilah. Kalau bersebelahan dengan lori besar, mereka bukannya nampak kita yang 'kecik' kat sebelah dia. Kalau memotong pun sama. Macam kena 'rasuk' cikla tengok diaorang ni kekadang. So, cikla just nak share bagi peringatan untuk penunggang motosikal.

Peringatan untuk penunggang motosikal.

Peringatan untuk penunggang motosikal.
Peringatan untuk penunggang motosikal.


So, lepas ni para penunggang motosikal kena sentiasa beringat. Jangan ingat awak tu teror sangat nak cilok bagai. Sayangi diri korang. Kalau tak sayang diri sendiri pun, ingatlah orang tersayang...

Ramai kot yang sayang korang tu...

Just sharing...❤

  • Share:

You Might Also Like

3 Orang yang komen.

  1. takutnya. kena beringat2 selalu..

    ReplyDelete
  2. Memang ngeri bila lalu di tepi lori sebab dia tak nampak kelibat motor yang berada di tepi dia.. huhu dah lama tak menunggang motor..

    ReplyDelete
  3. nice info ni utk penunggang motosikal,
    semoga lebih berhati2 ...

    ReplyDelete