True story.

By Cikla Shahril - January 11, 2017

TRUE STORY. Kasih kakak sepanjang masa, kasih abang ikut masa. Tak percaya, tengok ni. Memang true story kan. Betul tak?

True story.

True story.
True story. Sumber Facebook.


Tapi rasanya memang betullah. Kalau anak cikla, memang macam ni. Yang kakak bukan main sayang  dengan adiknya. Yang abang pulak, sayang-sayang kasar namanya. Memang kena sentiasa berjaya kalau si abang duduk dekat dengan adik. Pantang lepa, mahu buli adik je kerja si abang.... ❤❤❤

  • Share:

You Might Also Like

8 Orang yang komen.

  1. hihi..tapikan..dua duanya comel..

    ReplyDelete
  2. Hihi mungkin yea mungkin tak... =) tapi comellah budak2 nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalunya mcm ye je... Hihi.. *pengalaman sendiri..

      Delete
  3. yang ni memang betul... hihihihi.. ALLAH da ciptakan Lelaki n perempuan tu sgt2 beza dari fizikal mental dan sifat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... setiap kejadian pasti ada sebab disebaliknya kan...

      Delete
  4. Niaya betul siabang tu
    Boleh lemas baby tu dibuatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah...Kalau mcm ni mmg kena sentiasa diawasi oleh org Dewasa...

      Delete