Kisah hari ke-27 puasa : Puding caramel....

By Cikla Shahril - July 02, 2016

KISAH HARI KE-27 PUASA : PUDING CARAMEL... Salam 27 Ramadan. Subahanallah. Ada lagi 3 hari lagi Ramadan akan meninggalkan kita. Rasa macam sekejap je kan. Allahu. Semoga kita mendapat manfaat dan rahmat dariNya sepanjang bulan yang mulia ini. Amin....

Berbalik kisah puasa hari ni, cikla nak share menu berbuka cikla iaitu puding caramel. Korang suka makan puding ni tak? Cikla sejak sejak ni jadi favourite pulak puding ni. Aii, macam-macam peel orang mengandung ni kan. Kalau sebelum ni tak suka, sekarang ni kemain suka pulak dah...

Kisah hari ke-27 puasa : Puding caramel.... 

Kisah hari ke-27 puasa : Puding caramel....
Kisah hari ke-27 puasa : Puding caramel.... 

Nak dijadikan cerita, puding ni idaklah teman yang membuatnya. Ateee akak ipor teman yang bagi. Dia memang ada buat bisnes jual kuih. Yang popular kuih yang dia jual adalah kuih talam. Macam macam jenis ada... 

Cikla ngadap sorang je satu bekas ni. Kuat makan kan.. Hehe... ❤❤

  • Share:

You Might Also Like

0 Orang yang komen.