Advertisement

Kenapa baby tidur siang tapi berjaga malam?

KENAPA BABY TIDUR SIANG TAPI BERJAGA MALAM? Cuba korang baca statement dalam gambar kat bawah tu.

Kenapa baby tidur siang tapi berjaga malam?
Kenapa baby tidur siang tapi berjaga malam? Kredit gambar : Facebook.com.

Ermmm, memang ada betulnya kan? Selama 9 bulan baby dalam kandungan, mesti dia dah terbiasa dengan apa yang dia alami selama itu. Tu sebab ada sesetengah baby, walaupun suasana gamat bising yang amat, lena je tidurnya. Rupanya dia dah biasa masa dalam kandungan. Dengar bunyi perut ibunya lapar, kroooppp kraaappp haha.

Lagi satu, memang cikla perasan anak-anak cikla masa diaorang baby dulu, kalau tidur meniarap memang lena je. Pastu, kalau tidur terlentang dan dibedung pun sama. Nyenyak dan memang lama tidurnya. Rupanya semua perkara yang berlaku mesti ada sebab disebaliknya. Indahnya peraturan yang Allah tetapkan. Subahanallah.

Post a Comment

2 Comments

  1. saperlar tak sayang baby ,tp ada mak kann., kannns ;p

    ReplyDelete
  2. Anak sha nak tido kena on tv.. memang lena betol.. Pastu bila letak dalam buai ngn biar dia menerap.. Rupanya semua tu ada sebabnya..

    ReplyDelete