Da'i Pendakwah Milenia Musim ke-3, Pentas Akhir 2015.

By Cikla Shahril - October 18, 2015

DA'I PENDAKWAH MILENIA MUSIM KE-3, PENTAS AKHIR 2015. Korang follow tak rancangan da'i pendakwah milenia ni. Dah nak sampai final pun malam ni. Cikla memang follow jugaklah rancangan ni. Seronok tengok anak-anak muda berbakat dalam menyampaikan dakwah.

Anak cikla yang sulung tu pun suka jugak tengok rancangan ni. Kira oklah tu, sebab anak cikla tu baru berumur 5 tahun, tapi dah suka tengok cerita macam ni. Mungkin cara penyampaian mereka tu buat dia tertarik nak tengok.....

Kepada para da'i (da'i Fuad, da'i Hidayu dan da'i Hamidah), good luck. Buat sehabis baik. Cikla takde lah sokong sesiapa antara 3 orang ni, apa yang penting semuanya terbaik, sebab dah masuk final pun kan. Kalau menang itu rezeki, tapi kalau kecundang jangan putus asa. Teruskan usaha kalian menyebarkan dakwah.... All the best....

Sumber : sini

  • Share:

You Might Also Like

1 Orang yang komen.