Advertisement

Alhamdulillah, adik dah bertambah pulih, walaupun.....

ALHAMDULILLAH... ADIK DAH BERTAMBAH PULIH, WALAUPUN... *Live update from Hospital Shah Alam..... Sebelum ni, cikla ada up entri mengenai adik cikla yang ditimpa kemalangan minggu lepas. ‹‹baca SINI dan SINI untuk baca entri lepas›› Selepas seminggu dirawat, alhamdulillah adik dah nampak ok. Memang kali ni nampak macam teruk je, cuba korang tengok gambar ni.
  

Alhamdulillah, adik dah bertambah pulih, walaupun.....

Alhamdulillah, adik dah bertambah pulih, walaupun.....
Alhamdulillah, adik dah bertambah pulih, walaupun.....  Uishhh... Macam ngeri je.. Huhu... 

Alhamdulillah, adik dah bertambah pulih, walaupun.....
Alhamdulillah, adik dah bertambah pulih, walaupun..... Memang dashyat kan?? Takutnya.... 

Uishhh.. Cikla tengok pun macam ngeri je. Dengan jahit sana sini. Rasanya dekat 20 jahitan jugaklah. Pastu besi lagi tercacak. Seriau pulak tengok. Doktor cakap mau 3 bulan lebih untuk pulih sedikit demi sedikit. Raya memang takdelah ke mana jawabnya.. Hehe. Takpelah, janji sihat betul-betul. Untuk pulih sepenuhnya mau makan masa juga. Kaki tu. Penting nak bergerak sana sini. Dah jadi camni, barulah sedar kan betapa pentingnya kaki. Huhu.

Kepada adik cikla, sabar ajelah. Dugaan untuk awak tu. Mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ni. Jadikan pengajaran dan pelajaran supaya lebih berhati-hati lepas ni. Mungkin awak harus belajar lebih 'menghargai' mungkin. Apa yang penting, sabar dan berdoa supaya Allah permudahkan awak melalui semua ini..

Korang doakan adik cikla ye. Thanks thanks thanks.

Post a Comment

6 Comments

  1. Ngerinya tengok gambar. Huhu. Semoga adik cikla cepat sembuh. Amin..

    ReplyDelete
  2. Allahu...ngilu rasanya bila tengok jahitan dan vesi tu...subhanAllah...moga cikla sekeluarga terus memberi semangat kepada adik tu ya..

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh adik cikla

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #23. maaf mia baru sempat nak blogwalking.

    blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2016/04/senarai-url-blog-23.html

    pemenang akan diumumkan pada 26 April 2016

    ReplyDelete