Sebelum tu cikla nak bagitau, bukan cikla yang masak menu ni. Cikla beli je. Hehe. Menu tengah hari tadi. Lately, mood memasak macam ke laut pulak. Kebetulan tadi keluar beli barang, singgah beli lauk je. Berbalik pasal cerita ikan patin ni, siapa peminat ikan patin. Cikla agak, mesti ada sesetengah orang yang tak boleh nak telan ikan patin mungkin sebab bau dan rasanya yang lain macam. 

Gulai tempoyak ikan patin.
Gulai tempoyak ikan patin. 

Nak kata hanyir tak jugak. Nak kata, rasa tanah. Entahlah. Tapi, mujurlah tekak cikla ni boleh masuk. Pendek kata cikla makan jugalah ikan darat ni.

Gulai tempoyak ikan patin.
Gulai tempoyak ikan patin. 

Gulai tempoyak ikan patin.
Gulai tempoyak ikan patin. 

Sesekali makan oklah. Tapi, kalau selalu jemu juga.