Mystery Boxes Giveaway by Liyana Jasmi.

By Cikla Shahril - December 02, 2018

Mystery Boxes Giveaway by Liyana Jasmi. | Assalamualaikum wbt. Pagi yang indah ini cikla nak ajak korang join giveaway ini. Pada yang  belum joinlah. Oh ye, sebelum tu thanks kepada mereka yang dah tag cikla untuk join contest ni. Ingat juga korang pada cikla eh...

Ok, macam biasa kalau nak join mestilah kena klik pada banner di bawah. Silalah... 

Mystery Boxes Giveaway by Liyana Jasmi.
Mystery Boxes Giveaway by Liyana Jasmi. 

Mystery Boxes Giveaway by Liyana Jasmi. 

Giveaway berlangsung sehingga 16 Disember ini. So, masih ada masa lagi nak join. Dan pengumuman pemenang akan dibuat pada 20 Disember. Hope adalah rezeki cikla terpilih nanti. Hehe, InshaAllah.

So, sebagai memenuhi syarat contest cikla nak tag 3 orang rakan blogger yang ohsem ni untuk join sama. Kasi meriah banyak kan. Kita support member member. Hehe!

Here it is!


Pada yang tak ditag pun boleh join juga. Good luck korang, and me too... 

  • Share:

You Might Also Like

6 Orang yang komen.