Korang dah sarapan ke? Sarapan apa tu? Cikla sarapan simple je pagi ni. Roti bakar cheese 3 bahan je. Roti, sedikit butter/marjerin dan cheese. Caranya? Korang sapukan butter/marjerin pada roti, kemudian letakkan bahagian yang ada butter tu di atas kuali leper. Selepas itu, letakkan 1 keping cheese, dan letak sekeping lagi roti yang telah disapu butter macam mula-mula tadi. Tapi bahagian yang ada butter tu bahagian atas.

Siap!

Roti cheese simple 3 bahan, menu sarapan cikla pagi ini.
Roti cheese simple 3 bahan, menu sarapan cikla pagi ini. 

Roti cheese simple 3 bahan, menu sarapan cikla pagi ini.
Roti cheese simple 3 bahan, menu sarapan cikla pagi ini. 

Roti cheese simple 3 bahan, menu sarapan cikla pagi ini.
Roti cheese simple 3 bahan, menu sarapan cikla pagi ini. 

Kalau korang nak tambah bahan lain pun boleh, macam telur hancur, isi ayam, salad, timun, tomato dan sebagainya. Sedap juga. Kalau cicah sos pun ok kot. Tapi cikla makan gitu je. Have a nice day ya!