Advertisement

Minyak urut moden MMG pantas membantu melegakan selsema anak.

MINYAK URUT MODEN MMG PANTAS MEMBANTU MELEGAKAN SELSEMA ANAK. Anak-anak cikla kalau dapat berendam dalam air, memang sampai kecutlah barulah diaorang nak naik. Cikla ingat lagi, masa pergi holiday dekat kampung Janda Baik baru ni, tempat yang kami menginap tu ada kolam renang. Sampai je dekat sana, memang nampak sangat bertapa excited nya mereka bila nampak kolam yang terbentang indah tu. Haha. Tak sabar nak mandi katanya. 

Aduhai. Cikla dengan encik suami pun tak boleh nak cakap apa dah. Budak-budak kan, bila dah berendam lama sangat air malamnya nanti mulalah selsema. Lebih-lebih lagi si kakak. Kalau dah selsema memang kesian sangat. Asyik bersin je. Lepas tu gosok hidung sampai merah. 



Minyak urut moden MMG pantas membantu melegakan selsema anak.
Minyak urut moden MMG pantas membantu melegakan selsema anak. 



Itu sebabnya cikla akan bawa minyak urut moden MMG ini walau ke mana pun cikla pergi. Sebab-sebab macam inilah kan. Paling tidak pun, minyak urut moden MMG boleh membantu melegakan rasa tak selesa dan hidung tersumbat akibat selsema. Oleskan minyak urut ini secara nipis pada dada dan belakang badan mereka. Bekas-bekas minyak urut yang ada pada tangan tu sapu dekat hidung dan dahi sikit.


InshaAllah, anak akan rasa lebih selesa semasa mereka tidur. Takdelah asyik-asyik terjaga je. Cikla memang apply ini dekat anak-anak cikla. Anak-anak korang selalu tak kena selsema?

<<Berminat untuk order klik link wasap berikut : www.wasap.my/60173815843/nakMMG>>

Post a Comment

1 Comments