SEGMEN BLOGLIST BY KAELLA.

By Cikla Shahril - December 06, 2017

Korang dah join segmen ni ke belum? Kalau belum, apa lagi jom join ramai-ramai. Kita support sahabat kita ni. Macam biasalah. Nak join, mestilah kena klik kat banner tu. 

SEGMEN BLOGLIST BY KAELLA.
SEGMEN BLOGLIST BY KAELLA. 

Dengan syaratnya yang sangat senang, rugi kalau kalau korang tak join tau. So, disebabkan penganjur nak minta pendapat mengenai blognya, so inilah pengakuan jujur cikla mengenai blog ini. Hehe. 'Pengakuan' jujur lagi tu.

Bagi cikla, walaupun ini pertama kali cikla berkunjung ke blog ni, cikla dah suka dah. Sebab apa? Sebab blog ni masa loadingnya sangat pantas. So, tak payah nak tunggu lama-lama. Siapa je kan suka nak tunggu lama-lama, loading bertahun kata orang. Yang lain, cikla tengok ok je. Blog yang bersih dengan warna putih dan susun atur pun elok molek je. So, keep writing ye. Semoga penulisan dan perkongsian dari blog ni memberi manfaat kepada semua.

Oh ye, segmen ni berakhir pada 20/12/2017. Tak lama lagi tu. Ada lagi 2 minggu lebih sikit kot. Apa lagi. Jomlah join. Apa yang bestnya,  semua peserta yang join akan stay dalam bloglist blog yang awesome ni start dari tarikh tutup segmen sehinggalah 28/2/2018. Wow, lama tu.

Dah dah, cepat join. Selamat bersegmen korang semua. Happy blogwalking too.

  • Share:

You Might Also Like

10 Comments

  1. Selamat bersegmen jugak!

    ReplyDelete
  2. Akak pun join juga segmen tu
    https://ezaiza.blogspot.my/2017/12/jom-join-segmen-bloglist-by-kaella.html

    ReplyDelete
  3. blogwalking dari segmen ini
    http://cikcappuccinolatte.blogspot.my/2017/12/segmen-bloglist-by-kaella.html

    ReplyDelete
  4. Singgah dari segmen yang sama. Done follow sini, salam kenal dari Utara ^^

    https://fatinshahrizam.blogspot.com/

    ReplyDelete