21 December 2017

Yeayyy, terima kasih Zalora.

Yeayyy, terima kasih ZALORA. | Assalamualaikum wbt. Hai korang. Buat apa tu? Sebenarnya, ni cerita semalam. Baru berkesempatan nak share di blog kesayangan cikla ni. Tapi kan, cikla memang happy sangat. Semuanya kerana ZALORA.

Rasanya sebelum ni cikla pernah share jugak yang cikla dapat voucher dari ZALORA. Cikla tebus voucher dengan membeli tudung. Memang borong habis. Haha.

Nak baca klik di bawah tu.


Yeayyy, terima kasih ZALORA

So, sekali lagi cikla dapat rezeki dari ZALORA. Hehe. Alhamdulillah. Kalau sebelum ni cikla tebus semuanya shawl, tapi kali ni nak tebus beg pulaklah.

Pilih punya pilih, inilah hasil 'tangkapan' yang cikla dapat. Inilah dia...

Yeayyy, terima kasih ZALORA.
Yeayyy, terima kasih Zalora. 

Yeayyy, terima kasih Zalora.
Yeayyy, terima kasih Zalora. 

Yeayyy, terima kasih Zalora.
Yeayyy, terima kasih Zalora. 

Yeayyy, terima kasih Zalora.
Yeayyy, terima kasih Zalora. 

Oklah kan dari takde. Hehe. Thanks ZALORA. Nanti ada jodoh kita collabrate lagi ye. 

Yeayyy....

4 comments:

  1. Tahniah...syok la melaram bg baruuuu..hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah tahniah. saya pun ada 1 voucher zalora belum tebus lg

    ReplyDelete
  3. Menarik handbag yg grey tu...

    ReplyDelete






[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di arinillalove82@gmail.com.

[PENAFIAN] ciklapunyabelog.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.