Collaboration with ZALORA... inilah hasilnya...

Baru-baru ni dapat email dari ZALORA ajak collaborate dengan diaorang. So, cikla accept lah. Entrinya dah publish pun. *Nak baca entri tu, klik SINI. Kalau korang nak tau, ni first time tau cikla dapat offer collaborate ni.

Cikla nak share "habuan" yang cikla dapat daripada tu. Cikla dapat voucher shopping rm100. Sejujurnya, ni first time cikla shopping online. Ketinggalan sungguh kan, haha. Dah sudah, tak reti pulak nak tebus macam mana. Study punya study, faham jugaklah macam mana nak guna voucher tu. So, inilah hasil yang cikla dapat.

dapat voucher beli shawl, shawl cotton flower printed, leopard printed, Collaboration with ZALORA... inilah hasilnya...
Collaboration with ZALORA... inilah hasilnya...

Jadilah kan dari takde, hehe. By the way, thanks ZALORA sebab belanja i voucher. Alhamdullilah.

25 comments:

  1. Wah bestnyerrr...huhuhu..Tapi klik SINI tu tak berfungsi je. Huhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh.. lupa nk add link. Sori, dah betul kan dah.. Hihi...

      Delete
  2. wah.. byk tu boleh shopping. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah.. tp mcm blur pulak nk beli apa... Rembat mana yg ternmpk aje lah.. Hihi...

      Delete
  3. Replies
    1. Sekali sekala,... shopping time... kihkihkih

      Delete
  4. Alhamdulillah...yang purple tu cantik...hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikla dh pakai pun yg purple tu.. sedap kainnya lembut..

      Delete
  5. masyuk tu cik la .. hii alhamdulillah ..

    ReplyDelete
  6. Macm mna nak dpt voucher

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dpt offer ZALORA ajak collaborate.. InshaAllah boleh dpt kalau kita done task yg diaorg bg..

      Delete
  7. Fuyooo bestnyaaa Cikla, nak jugakkkkk, hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.., lepas ni mana tau rezeki mai pulak kan..

      Delete
  8. Best arr dpt shoping free..kita pun tringin gak nak colaboaratte dgn zalora tpi x pernh lgi dpt pluang ty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki jugak ni, actually sblm ni cikla pernah dpt email dr diaorg. Tp mcm x confident boleh buat. So. 2nd time dpt lg offer beranikan diri amik.. alhamdullilah dapat ...

      Delete
  9. hari tu sy dpt jugak email dr zalora, lepas tu tak perasan..baru nak reply
    reply blik dah senyap, majuk kot tak tawan hahaha

    ReplyDelete
  10. Dah dapat voucher syoklah shopping kan. Heheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. sampai rambang mata tau nk beli apa..

      Delete
  11. seronok kannn bila shopping free! hihihi =)

    ReplyDelete
  12. bestnya ! rezeki cik la :)

    ReplyDelete

Followers

Top Commentators

Library

Labels

TV show (17) about me (3) agama (304) beauty (143) biar betul (18) bisnes (118) blog story (639) breastfeeding (6) cerpen (1) diy (4) drama/filem (46) event (36) gajet dan IT (20) health (354) idea kreatif (41) ilmu (25) info (369) jalan-jalan (41) kata hikmah (9) kisah artis (35) lirik lagu (11) muhasabah diri (452) my pregnancy (20) parenthood (49) petua (188) poem (12) pregnancy (10) puasa story (30) relationship (62) resepi (247) rumahtangga (63) senyum sikit (4) social awareness (171) tips (41) wordless (31)

Disclamiers

Ini merupakan blog peribadi. Segala perkongsian dalam blog ini adalah pendapat peribadi penulis dan dari info yang telah dinyatakan sumbernya serta untuk rujukan pemilik blog pada masa hadapan. Artikel yang mengandungi fakta/info berkaitan medical adalah dari sumber yang boleh dipercayai dan telah disahkan kesahihannya. Namun, sila dapatkan nasihat pakar untuk lebih detail. Komen yang mempunyai pautan atau laman web yang bersifat keuntungan sebelah pihak (perniagaan) akan dipadamkan serta-merta termasuklah komen yang berbau negatif juga tak akan disiarkan. Terima kasih.

Pageviews