Advertisement

Segmen Bloglist #1 by Fieyqa Adelova.

Assalamualaikum wbt..l

Segmen Bloglist #1 by Fieyqa Adelova. | Thanks adik blogger mohdnoorshawal sebab tag Cikla. Korang pun jom join segmen blogger ni.... Boleh tambah kenalan blogger dan blogwalking jugak....


 http://fieyqadelova.blogspot.my/2015/12/segmen-bloglist-1-by-fieyqa-adelova.html
Klik banner comel atas tu kalau nak join.


Syaratnya pulak kan....

  • Follow blog Fieyqa Adelova. 
  • Buat satu entri bertajuk "Segmen Bloglist #1 by Fieyqa Adelova"
  • Letakkan banner kat atas ni dan harus backlink ke entri ini.
  • Tag minimum seorang rakan blogger dan pastikan dia tahu ye.
  • Settle semua, jangan lupa tinggalkan link entri anda di ruangan komen.

Segmen tamat sebelum masuk tahun baru 2016. So, Cikla nak tag:


Oklah, selamat bersegmen semua..... Sekian dulu, wassalam.....

-TAMAT SUDAH-

Post a Comment

8 Comments

  1. Holla cikla!
    selamay bersegmen jugak ya!
    ^_^

    ReplyDelete
  2. singgah dari http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum CikLa, terima kasih kerana tag nama saya, insha allah jika ada masa kelapangan saya akan join.. anyway best of luck to you.. =D

    ReplyDelete