Advertisement

Segmen Klik Iklan Bersama Encik Kidal.

Assalamualaikum wbt....

Segmen Klik Iklan Bersama Encik Kidal. | Hai semua... Jom kita join blog Encik Kidal ni.. (Wah... Genglah kita, Cikla pun kidal jugak.... Hehe)...  Menurut si penganjur, tujuan utama segmen ini adalah untuk blogger yang ada iklan tapi tak ada org klik*mcm zahir jugak so segmen ni membantu dari sudut yang korang boleh fikir sendiri. Dah dah, jangan cakap banyak lagi. Nak join klik je kat banner comel kat bawah tu...




http://perantaumasa96.blogspot.my/2015/09/segmen-klik-iklan-bersama-encik-kidal_25.html



Join tau korang... Oklah, sekian dulu.... Wassalam....

-TAMAT SUDAH-

Post a Comment

4 Comments

  1. nasib baik zahir blogwalking kat sini huhu awak lupa nk komen kat tpt zahir ...xpe zahir dh letak kt list...datang nk klik2 heheheh

    ReplyDelete
  2. haiiii zahir datang nk bgtau pasal update ttg Segmen zahir...Gudluck!!

    ReplyDelete