Ahmad Ammar Rizqie, dah pun berusia setahun 3 bulan. Kejap je masa berlalu. Pejam celik, pejam celik, dah besar pun. Sekarang ni pun Ammar dah pandai berjalan. 

Kalau ikutkan lambat juga lah dia berjalan. Kalau kakak-kakaknya dulu 9-10 bulan dah berjalan pun. Tu yang lagi mencabar tu. Hehe. Makin besar makin lasak. 

Cikla nak share video Ammar berjalan. Comel je, terkengkang-kengkang. Walaupun, dia belum lagi perfect berjalan. Sebab masih berjalan jatuh, tapi Cikla nampak kesungguhan Ammar nak berjalan. Bila jatuh, cepat-cepat bangun.



Cuba tengok video tu, nampak kesungguhannya kan. Hehe. Cikla harap Ammar Alan membesar dengan sihat. Makin besar, makin banyak akalnya tu. Takpelah nak, itu tandaya sel-sel otakmu sedang berhubung. Janji Ammar sihat.