*Entri ini agak panjang sedikit, harap tak jemu membacanya ya!

Memang tak dinafikan, zaman kini terlalu banyak lambakan makanan kesihatan dan supplement yang boleh membantu mengatasi masalah kesihatan terutama kaum hawa. Kita sebagai pengguna perlulah bijak memilih dan menilai yang mana satu sesuai dan serasi dengan diri sendiri. Pilihan semua di tangan kita.

Terbaru, ada satu produk yang menjadi sebutan ramai terutamanya wanita. Produk ini dikatakan mampu mengatasi masalah dalam wanita khususnya, termasuklah meningkatkan kesuburan dan menyeimbangkan hormon, sekaligus mengeratkan hubungan suami isteri. Korang mesti cakap, 'Ala, mana ada satu produk boleh bagi banyak kelebihan?' Jawapannya, ada! 

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

Apa dia FEMINGRA ni sebenarnya? 

Untuk pengetahuan korang, FEMINGRA adalah satu produk yang diformulasikan khas dari 100% sumber semula jadi iaitu dari 7 bahan organik utama berkepekatan tinggi. Ia dikatakan terbukti boleh membantu meningkatkan libido dan tahap kesuburan wanita. Apa pulak libido tu ye?

Menurut Wikipedia.org, libido, merujuk kepada dorongan seks atau nafsu untuk 'kegiatan seksual' keseluruhan seseorang. So, FEMINGRA ni dicipta khas adalah untuk mereka yang telah berkahwin. Bagi mereka yang belum berkahwin pun boleh jugak kalau nak ambil, sebab ia membantu dalam keseimbangan hormon. Tapi, nasihat cikla semuanya perlu atas nasihat pakar atau doktor lebih-lebih lagi bagi mereka yang sedang dalam rawatan perubatan. Ingat tu! Apa-apa hal tanya doktor untuk nasihat lanjut.

Apakah bahan utama yang terkandung di dalam FEMINGRA ni?

Bagi yang pertama kali mendengar mengenai FEMINGRA, untuk pengetahuan korang, produk ini diperkayakan dengan agen perangsang hormon terbaik iaitu Debunga Pain (Pine Pollen) sebagai bahan utama di dalamnya. Orang cakap bahan magiklah. Debunga Pain ini dikatakan mengandungi pelbagai manfaat iaitu vitamin A, B-Karotena, B1, B2, B3, B6, Asid Folik, Vitamin D, dan E.

Selain itu, ia juga mengandungi pelbagai jenis mineral seperti kalsium, tembaga, besi, mangan, magnesium, molybdenum, fosforus, potasium, selenium, silikon, sodium, dan zink, selain ia turut mengandungi lebih dari 20 jenis asid amino dan kesemua asid amino penting.

Tak hairanlah ia menjadi trend terkini dalam Superfood, selain bertindak sebagai agen anti penuaan, pemulihan keinginan seksual, menyeimbangkan hormon, mengembalikan stamina dan  kecergasan dan mencegah penyakit. Macam tak percaya kan, di dalamnya ada bermacam-macam nutrisi penting sebab itulah FEMINGRA ia turut dikenali sebagai produk penjagaan kesihatan protein lengkap. Semua ada! 

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

Di samping itu, FEMINGRA juga mengandungi bahan lain, seperti berikut:

Buah Markisa.
  • Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin. 
  • Tinggi kandungan antioksida. 
  • Membantu meningkatkan peredaran darah. 
  • Melancarkan pencernaan. 
  • Merangsang sistem imun tubuh. 
  • Memperkuatkan tulang.
Horny Goat Weed (Epimedium).
  • Merangsang libido & daya seksual wanita. 
  • Menggalakkan aliran darah. 
  • Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause. 
  • Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause.
Akar Maca.
  • Afrodisiak yang hebat. 
  • Mengimbangi hormon seks. 
  • Meningkatkan keinginan seksual. 
  • Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan. 
  • Perangsang kesuburan wanita.
Manjakani.
  • Mengetatkan tisu dalaman wanita. 
  • Menegangkan kulit. 
  • Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj. 
  • Menghapuskan bau di kawasan kemaluan. 
  • Membantu menegangkan payudara.
Habbatus Sauda.
  • Membantu mengawal pendarahan haid. 
  • Mengawal intensiti kitaran bulanan. 
  • Mengurangkan masalah penghadaman. 
  • Pelembap yang baik untuk kulit dan rambut. 
  • Mempunyai ciri-ciri anti-radang. 
  • Sangat tinggi antioksidan.
Tribulus Terrestris.
  • Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita. 
  • Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi. 
  • Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual.
Pueraria Mirifica.
  • Melegakan gejala menopause. 
  • Merangsang nafsu seks. 
  • Meningkatkan kelembapan faraj. 
  • Meningkatkan saiz payudara. 
  • Menggalakkan penghasilan kolagen. 
  • Memberi kesan awet muda. 

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

Macam cara penggunaan FEMINGRA ni? 

Caranya sangat mudah, hanya bancuh sepeket atau 1 sachet FEMINGRA dengan 120 ml air suam atau sejuk dan ambil sekali sehari pada waktu pagi atau tengahari. Pengambilan FEMINGRA tak digalakkan pada waktu malam, dan sangat disyorkan pada waktu pagi semasa perut kosong sebab ia akan  mempercepatkan proses penyerapan FEMINGRA ke dalam tubuh.

Kalau korang mengambil semasa bulan puasa or korang berpuasa, korang bolehlah ambil FEMINGRA ni sebelum makan sahur. It will boost our energy and healthy. Korang akan mula melihat kesannya seawal satu minggu setelah mengamalkannya secara konsisten. Wow!

Cakap-cakap juga, apa kata pengguna yang telah menggunakan FEMINGRA ni? 

Jadi, berikut merupakan testimoni dari pengguna yang telah merasai kesan dari FEMINGRA ini.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

More testimoni, klik SINI.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.

Kesimpulannya, FEMINGRA adalah:

  1. Kaya dengan pelbagai nutrisi, mineral dan kandungan vitamin termasuk anti-oksidan. 
  2. Melancarkan sistem pencernaan dan membantu meningkatkan peredaran darah. 
  3. Makanan tambahan unggul untuk anti-penuaan, keseimbangan hormon & meningkatkan kesuburan. 
  4. Mengetatkan tisu dalaman wanita serta mengelakkan pendarahan rahim, keputihan dan lendiran abnormal. 
  5. Membantu mengawal pendarahan dan intensiti kitaran bulanan serta mengatasi masalah penghadaman. 
  6. Meningkatkan stamina dan daya tahan semulajadi, mengurangkan stres serta mengawal insomnia. 
  7. Melegakan gejala menopaus, melembapkan kulit serta menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi tubuh.

FEMINGRA adalah selamat digunakan bagi wanita pelbagai peringkat usia kerana ia adalah PAKEJ LENGKAP bagi wanita moden yang ingin menjaga kesempurnaan dalaman tubuh. Ia diyakini halal kerana diperbuat 100% dari bahan organik dan telah mendapat sijil daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.

Untuk info lanjut mengenai info produk, harga dan promosi termasuklah testimonial lain dari pengguna, boleh terjah link ini. FEMINGRA dan facebook page mereka di SINI.

FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita.
FEMINGRA, membantu masalah dalaman wanita. 

*Nota kaki: Pengambilan FEMINGRA adalah tak digalakkan untuk ibu mengandung, ibu yang menyusukan anak dan mereka yang sedang dalam rawatan kesihatan. Apa-apa dapatkan nasihat daripada doktor dan pakar yang bertauliah, ok!