Tempoh hari, cikla ada join segmen anjuran blogger Papaglamz. So, tuan penganjur berbesar hati nak bagi sampul raya pada semua yang join. Yeayyy, termasuklah cikla ni. 

Dapat sampul raya melalui Segmen ZIKIR DIKIR bersama Papaglamz.
Dapat sampul raya melalui Segmen ZIKIR DIKIR bersama Papaglamz. 

Cikla dah terima sampul ni dua hari lepas kalau tak silap. Sebenarnya, cikla dah terlupa pun pasal ni. Itulah, memula bukak sampul surat tu macam blur jugak fikir macam mana boleh menang sampul tu. Hehe. Jangan marah naaaa, cikla ni memang pelupa sikit. Huhu. Walaupun apapun, thanks pads Papaglamz sebab bagi sampul raya ni. Comel jugak, warna pink lagi you. Semoga murah rezeki tuan. Aamiin. 

Itu je nak cerita.