Selalunya, bila anak nak masuk sekolah ni mak ayah yang terlebih excited. Si anak rileks je. Mak pun terlebih risau nanti nangis ke anak aku ni kalau aku balik ni kang. Haha. Tapi, budak budak sekarang dah berani dah. Orang kata jaranglah nak tengok drama air mata awal awal persekolahan ni. Kalau dulu ye. Kadang ada yang dah seminggu dua sekolah pun masih menangis lagi. 

Sekarang ni kebanyakan anak anak dah masuk tadika, tabika dan pra dulu. So, memang dorang dah biasa. Lagi pulak kawan kawan pun dah kenal kan. Cumanya enviroment je la kena biasakan. 

Khayra dah darjah 1.
Khayra dah darjah 1. 

Khayra dah darjah 1.
Khayra dah darjah 1. 

Apa pun selamat menimba ilmu anakku  Khyara dan anak anak semua. Moga berjaya dan menjadi kebanggaan semua. Aamiin.