Ni kisah throwback je sebenarnya. Khayra sekarang dah bersiap-siap nak melangkah ke alam persekolahan darjah 1. Minggu depan dah mula dah sesi baru sekolah 2023/2024. Saja simpan sini untuk kenang kenangan di masa akan datang. Gitu, hehe. 

Cikla masukkan Khayra ke tabika seawal umur 4 tahun sebab nak ajar dia cari kawan dan bergaul sesama rakan seusia. Lagipun abang dan kakak dia pun semua cikla masukkan tabika awal. Orang kata pendedahan pertama dorang kepada masyarakat. Hihi. 

Sepanjang 3 tahun dia kat tabika ni sampailah dia berumur 6 tahun cikla nampak dia dah boleh bergaul dan bawak diri. Budak biasalah kan, kalau jumpa kawan sebaya pastu satu kepala pulak tu, memang okey je. 

So nanti takdelah risau sangat nak lepaskan dia masuk sekolah nanti. Kebanyakan  kawan kawan dia masa tabika masuk sekolah yang sama. Jom layan gambar sepanjang Khayra beraktiviti di tabika lepas. Snap gambar mana dan je. Hihi.

Sambutan Maulidur Rasul. Macam tak caya jugak Khayra berapa perform atas pentas sorang sorang. Semakin berani. Syabas nak! 

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Program sukaneka tabika. Time ni Khayra rumah Kuning. Dalam gambar ni acara perbarisan. Okeylah kan walau simple, tapi anak-anak happy

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Lawatan ke Kidzania. Haaa, time ni cikla ikut sekali. Saja rasa dah lama tak berombongan, hehe. Lagipun dari kakaknya yang sulung tu belajar tabika kat sini sampai lah ke abang dia, cikla memang tak join. Dorang pergi dengan cikgu dan kawan- kawan je. Kali ni, join la. 

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Konvokesyen 6 tahun tamat tabika. 

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Kenangan Khayra sepanjang di tabika.  

Kenangan Khayra sepanjang di tabika.
Simpan kenangan Khayra semasa tabika di sini. 

Alhamdullilah tamat sudah pengalaman Khayra di alam tabika. Perjalanan masih panjang dan ibu doakan Khayra sentiasa melakar kejayaan. Aamiin.