Urutan I LOVE U melegakan kembung perut anak.

By Cikla Shahril - March 22, 2023

Sebenarnya, anak yang kembung ni, sign dia senang je nak tau. Dia akan genggam tangan, bengkokkan jari kaki, pastu tutup mata dia masa menangis. Alahaiii. kesiannye laa kan. Kalau cikla tak sanggup nak tengok anak camtu. 

Budak kecik, lagi-lagi masih bayi, biasalah bukannya pandai cakap. Kalau tak selesa ke, nangis jelah yang dia tau. So, kita sebagai ibu kena sentiasa alert.

Kalau anak show sign cam tuh, kita kena bertindak cepat, rawat kembung perut si manja korang tu segera.

Apa kata korang try urutan I LOVE U. Kebaikan urutan I LOVE U ni bukan je mengeratkan hubungan ibu dan anak malah dengan cara urutan yang betul, boleh melegakan perut baby dan menenangkan baby kita.

Guna minyak urut yang sesuai atau nak mudah lagi guna minyak urut moden MMG Lavender atau Lavender bidara. Kandungan minyak kayu putih dalam MMG ni bersifat karmanatif dan analgesik yang boleh bantu singkirkan angin dalam perut sekaligus memberi kelegaan. Insha'Allah anak akan rasa selesa dan tidur pun lena. Dah tak meragam lagi.

Urutan I LOVE U melegakan kembung perut anak.
Urutan I LOVE U melegakan kembung perut anak.

Pastikan urutan yang kita buat dimulakan dengan bahagian kiri perut baby, iaitu di bahagian kanan ibu bagi memastikan angin lebih mudah dikeluarkan melalui saluran yang betul. Dan jangan lupa cakap I LOVE U kat baby sambil urut tau!

Klik SINI untuk dapatkan MMG sekarang.

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments