Advertisement

Hari hujan perut lapar.....

HARI HUJAN PERUT LAPAR... Hai... korang dah minum petang? Hujan hujan ni perut lapar je kan... Hihi.... 

Hari hujan perut lapar.....

Hari hujan perut lapar.....
Hari hujan perut lapar.....

Cikla minum susu kurma dengan roti je... (Cikla ada cerita pasal susu kurma ni di SINI) pun sedap jugak....

Post a Comment

24 Comments

  1. Bahaya hujan2 sejuk2 ni kan..berat badan akak dari 53kg la ni dah 56kg...stressss

    ReplyDelete
  2. Sejuk sejuk badan banyak bakar tenaga nak panaskan badan. Sebab tu rasa lapar 😎

    ReplyDelete
  3. Hahahaha...tak sempat nak mimun petang..blk terus cari nasi..hihihi

    ReplyDelete
  4. Betul...bila cuaca mendung...hujan...sinonim sangat dengan lapar...sedapnya kalau ada ubi rebus dengan sambal ikn bilis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi PC. Sedap tu. Lama tak mkn.. lawan pulak dgn kopi O... sedapnyeeeee...

      Delete
  5. dapnya roti gardenia tu. dah la lepas hujan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Roti ni mmg feveret... la ni dh ada mcm perisa kan... lembut je

      Delete
  6. kan cik La, hujan2 ni lapar memanjang kan :)

    ReplyDelete
  7. Wkmsalam.
    Kat sini petang tadi X ujan tapi mendung aje.
    Petang tadi pakcik minum teh O panas dengan kuih putu bambu.

    ReplyDelete
  8. roti ni dulu 60sen je klu tak silap, mmg kegemaran ank zie roti ni, suka yg coklat..perisa lain takmo..

    ReplyDelete
  9. musin hujan2 ni memang cepat lapar janganb kata roti.. makan nasi panas dgn ikan masin pun sedapat sangat ini..heheh

    ReplyDelete
  10. amboi...sedapnya..walaupun simple...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kdg2 yg simple itulah yg sedap. Kan Nieyl...

      Delete
  11. bestnya. mek minum petang hari tu buat jemput jemput or orang luar panggil cekodok :) minum dengan teh o panas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah.. cek Odom pun sedap apa. cicah pulak dgn sambal sardin.. teringin lah pulak... waaaaa

      Delete
    2. *cekodok ... correction ^_^

      Delete