Advertisement

Cuti sekolah dah mula dah....

Cuti sekolah dah mula dah.... | Assalamualaikum wbt. Semalam berakhirnya sesi persekolahan tahun 2016. Sekejapnyalah kan.... Huhu.... Hari ni dah start cuti sekolah dah. Merdekalah mereka ye..... Anak anak cikla ni pun, pagi pagi lagi dah bangun. Kalau time sekolah, ya ammpuuunnm kadang kadang susahnya kejutkan mereka bangun suruh pergi mandi dan pergi sekolah.... Aik, time cuti... senang pulak. Tak kejut pun bangun sendiri... Huuhuu....

Cuti sekolah dah mula dah....

Cuti sekolah dah mula dah....
Cuti sekolah dah mula dah.... Sumber Facebook.

So, apa aktiviti anak anak untuk musim cuti sekolah ni? Rancangan TV dah tentu macam macam kan. Tapi, tak kan nak duduk menghadap TV je hari hari. Macam tak bersambung pulak sel sel otak tu.. hehehe..... Anak cikla sibuk nak balik kampung nak duduk kat umah opah dengan atuk cuti ni.... Aduiii... peninglah opah dengan atuk nanti... hihi....

Oklah, happy holiday ye anak anak... Isikan masa cuti tu dengan aktiviti berfaedah....

Post a Comment

6 Comments

  1. Hihi..anak2 buah PC pun dah sibuk ajak balik kampung..pening ibu ayhnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah... seminggu sebelum cuti dah ckp awal2 suruh hantar balik kg...

      Delete
  2. Happy school holiday untuk anak2 cik La :D

    ReplyDelete
  3. haha..mmg gitu..mindset kitrg time cuti terbangun awal plk tp dgn kerelaan sndiri..dont know y..hihi

    ReplyDelete