"Luahan Rasa Tanpa Suara"

18 November 2016

Doa pelembut hati anak-anak.

Dah lama rasanya cikla tak share doa kan. Cikla bukanlah nak tunjuk alim or pandai, tapi tak salah kot kita saling mengingati sebab peringatan ni untuk diri cikla jugak.

Tak dinafikan ada orang cakap, kalau ada 10 anak makanya 10 lah perangai yang macam-macam. Orang ni begitu, orang ni begini. Kadang-kadang pening kepala mak bapak nak layan kan. Cikla baru empat anak ni pun kadang-kadang riuh rendah dibuatnya. Lebih-lebih lagi kalau time bergaduh. Tapi, takpelah. Kali ni, cikla nak share doa pelembut hati anak anak.

Bismillahirrahmanirrahim....

Doa pelembut hati anak-anak.
Doa pelembut hati anak-anak. Sumber Facebook.

Apa kata lepas ni kita amalkan doa ni. Semoga lepas ni lembut hati anak-anak kita dan sentiasa dengar dan taat dengan mak bapaknya. InshaAllah... Amin...

Semoga bermanfaat.

10 comments:

  1. Ye cikla. Bukan stakat anak, untuk kerja hrian kita pon. Alhamdulillahhh.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas perkongsian.. ;)

    ReplyDelete
  3. Insyallah setiap hari setiap dlm solat amalkan semoga anak2 kita lembut hatinya..amin

    ReplyDelete
  4. Akan guna bila dah ada anak nanti.. In sya Allah. :)

    ReplyDelete
  5. Aamiin.
    Semoga anak2 kita menjadi insan2 yang soleh dan solehah

    ReplyDelete