Advertisement

Zikir pembuka pintu rezeki.

ZIKIR PEMBUKA PINT REZEKI. Hari ni dah sabtu dah. Sekejapnya masa berjalan kan? Rasanya macam baru je isnin. Ni dah sampai hujung minggu dah. Apa pun, alhamdullillah sebab masih diberi peluang menikmati nikmat-nikmat Allah ni. Syukur syukur. Setiap orang memang dah ditetapkan rezekinya. Jangan ingat rezeki tu hanya duit dan harta benda je tau, rezeki anak, rezeki jodoh, rezeki sihat pun rezeki jugak. Jom cikla nak share zikir mudah, inshaAllah semoga murah rezeki kita semua.

Zikir pembuka pintu rezeki.


Semoga zikir ini akan dijadikan amalan seharian kita. Selamat beramal… 

Post a Comment

0 Comments