Advertisement

Bayi anda kembung perut? Jangan risau....

BAYI ANDA KEMBUNG PERUT? JANGAN RISAU... Siapa yang ada anak kecik/bayi mesti pernah alami situasi ni kan? Masalah kembung perut. Kesian kat baby mesti ada asyik nangis je kan sebab perutnya tak selesa. Meragam aje. Itu tak kena, ini tak kena. Tapi, jangan risau je mak-mak semua. Ni cikla nak share satu petua, inshaAllah dapat membantu masalah ini.

Bayi anda kembung perut? Jangan risau....

Layurkan daun sirih kat atas api, kemudian biar daun tu suam. Bila dah suam, tekapkan pada perut baby. InshaAllah, baby akan rasa selesa dan perutnya tak kembung lagi sebab baby akan kentut untuk buang angin. Senang je kan petuanya. Semoga perkongsian ini dapat membantu. InshaAllah. Selamat mencuba. 

Sumber : Ruangan aneka petua, MW.

Post a Comment

0 Comments