Apa hal pulak cikla tetiba up entri pasai top commentators pulak ni? Mengigau ke apa ni, huhu.. idak lah teman ngigau. Teman saje je. Kekonon nak tayang sapa yang rajin tinggalkan komen kat blog teman ni. Terharu teman tau, sebab ada jugak yang sudi singgah dan tinggalkan komen deme kat sini. 

Ini merupakan entri pertama tahun 2016, so lepas ni cikla rasa macam nak bagi present lah dekat mereka mereka yang rajin komen kat blog cikla ni, insha Allah, kalau ada rezeki korang tak kemana, ye tak?

Top commentators Disember 2015.
Top commentators Disember 2015.

Nampaknya adik SOFIEADIE kita ni rajin komen kat blog cikla. Beliaulah yang menggungguli carta. Ceewahhh, hehe. Terima kasihlah kepada pengomen lain yang selalu mengomen kat blog cikla ni. Walaupun blogku ni suam-suam kuku kaki, tapi ada jugak yang sudi singgah. Pada yang singgah tapi tak tinggalkan komen pun cikla nak ucapkan terima kasih gak sebab korang sudi singgah sini.

Memang cikla hargai sangat kunjungan korang semua tu. Tanpa korang siapalah blog ni, ewaahh. Oklah, thanks for reading. Semoga korang semua tak jemu jenguk dan tinggalkan sepatah dua kata di blog picisan ni. Love you all.