Advertisement

Wahai isteri, hargailah suamimu...

WAHAI ISTERI, HARGAILAH SUAMIMU... Hye readers! Selamat tengah hari. Dah lunch ke? Walauapapun, cikla harap semoga sepanjang hari korang akan sentiasa berada dibawah rahmat Yang Maha Esa. Amin... 

Sebenarnya suami isteri haruslah sentiasa menghargai antara satu sama lain. Suami atau isteri merupakan teman, sahabat yang berkongsi suka atau duka bersama-sama. Jangan masa senang je nak, bila susah mulalah berubah hati. Tak naklah macam tu.

Susah dan senang sentiasa bersama menghadapi. Kan sweet gitu, lagipun ia menunjukkan sejauh mana keikhlasan kita terhadap pasangan. Cikla nak share beberapa renungan untuk para isteri, semoga bermanfaat untuk kita semua termasuk diriku juga....

Wahai isteri, hargailah suamimu...

Wahai isteri, hargailah suamimu...
Wahai isteri, hargailah suamimu... Sumber Facebook.

Maka, hargailah suamimu... 

Post a Comment

2 Comments

  1. Assalamualaikum Cikla......
    Selamat pagi....
    Memang ptut kita mengingati ini..agar bila gaduh...kita ingat...xde la melarat...
    Kita berkongsi susah senang....lebih dan kurang bersama suami....
    Kunjung balas :
    follower #24 www.notashalimar.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam... slmt pg kembali.. tq sbb sudi singgah di blog hingusan nk. Salam kenal ye.. take care..

      Delete