Korang pernah jumpa tak minyak urut berbentuk lotion? Bau wangi? Dan resapan cepat?

Apa? Tak pernah jumpa? Alaaaa sayangnya!

Sebenarnya produk yang macam tu dah lama ada kat pasaran. Jom sini cikla nak bagitau.

Minyak Urut Moden MMG ni salah satu produk yang sangat wangi. Kalau pakai orang tak cakap pakai minyak angin tapi pakai lotion atau perfume tau. MMG ni ada 5 bauan; 

1. Lavender
2. Epal hijau
3. Halia
4. Timun bidara
5. Lavender bidara

Untuk kegunaan MMG ni pulak korang boleh tengok digambar tu. Sangat banyak kelebihan.

Minyak urut bentuk losyen dan bau wangi? Biar betul ni!
Minyak urut bentuk losyen dan bau wangi? Biar betul ni!

InsyaAllah sangat membantu korang. Nak dapatkan macam mana? Haaaa jom tekan link kat SINI. Dan terus oder.