Advertisement

Isteri suka tidur berbantalkan lengan suami? Memang ada rahsia dan kelebihannya. Jom baca!

ISTERI SUKA TIDUR BERBANTALKAN LENGAN SUAMI? MEMANG ADA RAHSIA DAN KELEBIHANNYA. JOM BACA! Siapa suka tidur celah ketiak suami? Angkat tangan. Hehe. Tapi, kalau korang nak tau, dari survey yang dibuat oleh MOHEMA ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya 21.7% saja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami mereka selepas 10 tahun usia perkahwinan. Wah, makin lama makin sikit pulak eh.

Sebenarnya, ada rahsia yang para isteri mungkin tak tau kalau korang tidur berbantalkan lengan suami. Dan mungkin korang tak percaya. Jom baca sampai habis ya.

Rahsia tidur berbantalkan lengan suami. 


Isteri suka tidur berbantalkan lengan suami? Memang ada rahsia dan kelebihannya. Jom baca!
Isteri suka tidur berbantalkan lengan suami? Memang ada rahsia dan kelebihannya. Jom baca! Gambar diubahsuai dari carian Google. 

Kalau korang nak tahu, ketiak suami atau lelaki ada merembeskan hormon yang dinamakan hormon bau phero yang mana ia boleh mengaktifkan hormon isteri atau wanita sehingga membuatkan mereka merasa damai dan tenang. Dan apa yang korang mungkin tak tahu, hampir 65% bau badan lelaki atau suami datang dari celahan ketiak mereka kerana disitulah terdapatnya kelenjar phero paling aktif.

So, lepas ini para isteri sekalian, korang kena ketepikanlah bantal-bantal korang yang gebu gebas tu. Korang patut tidurlah di atas lengan suami korang sampai ke pagi, dan ingat dekatkan hidung korang di celahan ketiak beliau. Hihi. Korang akan mendapat ketenangan dan keasyikan yang luar biasa. Just, rileks ya! 'Ketenangan' yang  korang alami itu menandakan bau phero suami korang sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon korang. Siapa yang pernah alami je tau macam mana...


Isteri suka tidur berbantalkan lengan suami? Memang ada rahsia dan kelebihannya. Jom baca!
Isteri suka tidur berbantalkan lengan suami? Memang ada rahsia dan kelebihannya. Jom baca! Kredit Google. 

Selain itu, dari kajian itu juga dikatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 jam dalam tahap lena tidur. Wah! So, para suami pula, jangalah korang mencukur ketiak korang sampai to gel ya. Korang biarkan je sikit paling tak pun trim je sikit bulu ketiak tu sebab bulu-bulu itulah yang menjadi agen penyebab bau phero yang menenangkan itu. Bila baca macam kelakar je kan, tapi itulah hakikatnya. Hehe!

Kredit Facebook page Cinta Suami Isteri.

Post a Comment

3 Comments

  1. hahaha...kelakar..
    tapi nieyl pulak kalau tidur suka berbantalkan lengan sendiri...
    ha..itu posisi tidur nieyl..hehe

    ReplyDelete
  2. Kelakar tapi itulah kenyataannya.. kikiki..

    ReplyDelete
  3. Menarik kisahye..ade kelebihan tidur di lengn suami..

    ReplyDelete