Amboi, boi, boi. Tajuk entri bajet retis nampak, hihi. Ada orang kisah ko tak bersiaran ke tak cikla oiii, haha. Sebenarnya, 3 hari cikla terasing dari dunia internet sebab telefon buat hal. Iyelah, cikla guna telefon cap ayam je, hihi. 

Memang off semuanya. Baru hari ni dapat on, sebab dah hantar repair malam tadi. Itupun puas jugak cakap kat hubby suruh hantar repair, kalau tak pun belikan telefon baru je, hehe.

Malam tadi bawak pergi kedai, rupanya kena format balik je. Terbang jugak RM60.*melepas nak pakai telefon baru, hihiTapi selagi boleh di repair, repairlah, betul tak? Kalau tak boleh tu, buangkan ke laut je lah.

Selepas 3 hari tidak bersiaran.....
Selepas 3 hari tidak bersiaran.....

Bukak-bukak email, dapat offer promote produk dalam blog. Tapi tak tau lagi jadi ke tak. Masih dalam peringkat pembincangan lagi kata orang. Kalau jadi, nanti cikla share. Oklah, itu je.

Nanti sambung lagi.