Advertisement

My pregnancy story : Monthly check-up, alhamdullilah 3 bulan sudah.

MY PREGNANCY STORY : MONTHLY CHECK-UP, ALHAMDULLILAH 3 BULAN SUDAH. Entri ni ditulis masa cikla tengah tunggu turn. Walaupun tak ramai, tapi biasalah kan kat klinik ni nurse tak ramai. Ada dua orang je. Ni pun tinggal sorang. Yang sorang lagi mungkin ada kerja luar. So, tunggu ajelah.

My pregnancy story : Monthly check-up, alhamdullilah 3 bulan sudah.

My pregnancy story : Monthly check-up, alhamdullilah 3 bulan sudah.
My pregnancy story : Monthly check-up, alhamdullilah 3 bulan sudah.


My pregnancy story : Monthly check-up, alhamdullilah 3 bulan sudah.
My pregnancy story : Monthly check-up, alhamdullilah 3 bulan sudah.

Kalau dah mengandung, inilah rutin setiap bulan yang kena dilalui. InshaAllah sampailah melahirkan nanti..... pagi ni cikla bawak si kenit ni. Nak tinggal kat rumah takde orang nak tengok. So, kenalah angkut sekali hero sorang ni.... 

Budak-budak... bukannya suka tunggu lama lama. Mulalah dia bosan, usik itu usik ini. Kalau dulu dia ni memang takut dengan nurse, tapi sekarang dah tak heran dah dia. Macam kat rumah dah lagaknya... huhu....

Oklah korang. Jap lagi turn cikla... harap takde masalah.... 

Post a Comment

0 Comments