Advertisement

Rapi 2015...

RAPI 2015. | Siapa yang dah beli majalah Rapi keluaran pertama 2015? Cikla dah. Memang majalah ni menjadi majalah kegemaran cikla. Tak pernah miss membelinya. Sebulan 2 kali keluaran. Belek punya belek, macam dah lain je cover majalah. Berwajah barukah? Hehe. Cuba tengok ni.

Assalamualaikum wbt...
Rapi 2015...

Sebagai salah seorang pembaca setia majalah ni. Ceewaah. Memang cikla perasan ada kelainan sikit pada covernya. Nampak macam comel dan matang gitu. Ermm, harganya pun dah naik sikit. Kalau dulu harganya RM4 senashkah, sekarang RM4.50 pula. Tapi, takpelah. Berbaloi dengan isi yang terkandung didalamnya. Berbagai tips dan info terutama berkaitan dengan kesihatan dan kecantikan ada.

Post a Comment

0 Comments