Advertisement

Oh tidak.....

OH TIDAK... Hai korang, lum tidoq ke? Alahai, belum mengantuk lak mata ni walaupun dah kuyu-kuyu ala2 mata hero filem Rambo tu, hehe. Takpelah, boleh jugak curi masa update belog ni. Semenjak anak dah ramai ni, masa macam agak terhad sikit. Bila siang, biasanya busy dengan rutin harian. Bila malam plak, mata dah ngantuk and very tired you know. Dah tak nampak apa dah. Nampak bantal je, hehehe.

Oh tidak.....
Oh tidak..... *image from internet.

Tengok gambar kat atas tu. Rasa-rasanya realiti ada ke kes camtu? Hehe, kot2 ada rasanya kan. Tak mustahil, betul tak? Cian tengok kan. Dah nampak tak terurus mamanya. Tapi kan kalau cikla takdelah sampai macam tu. Keadaan masih boleh dikawal lagi. Hahaha, still under control bak kata orang putih.. Kalau tak mau jadi macam incredible hulk kata ko, hihihi.

Nanti sambung lagilah. Kang termerepek melalut ke laut lak… 

Post a Comment

2 Comments