Advertisement

Petua harumkan kereta.

PETUA HARUMKAN KERETA. Cikla nak share satu petua mudah macam mana nak wangikan kereta. Sekarang kita tengok kat pasaran pun harga pewangi kereta macam mahal je. So, inilah cara termurah untuk kita wangikan kereta kita. Caranya letakkan daun pandan. Sesiapa yang tak pernah tengok daun pandan (takkanlah kot), ni cikla tunjuk gambarnya.

Petua harumkan kereta.

Petua harumkan kereta. 

Sebenarnya cikla pun guna cara ni. Senang je, hiris kasar beberapa helai daun pandan kemudian bungkus dalam kain net (kain yang jarang). Ikat kemas dan letak bawah kerusi. Bila daun pandan dah kering dan tak keluarkan bau lagi, tukar yang baru. Macam mana? Senangkan? Apa lagi, jom kita buat reramai.

Image from internet. Info from Majalah Wanita/petua.

Post a Comment

2 Comments

  1. macam bunga rampai kan Cik La.. wangi gak tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau xpe. Kalau nak tambah wangi renjiskan perfume... hehe

      Delete