Advertisement

Manushi Chhillar, Miss World 2017.

MANUSHI CHHILAR, MOSS WORLD 2017. Miss World 2017 telah berakhir pada Sabtu lalu. Acara gemilang ini telah diadakan di Sanya City Arena, Sanya, China. So, gelaran itu telah dimahkotakan kepada Manushi Chhillar dari India. Wah wah wah, setelah selepas 17 tahun gelaran itu kembali semula kepada India.

Manushi Chhillar, Miss World 2017.
Manushi Chhillar, Miss World 2017. Kredit Google. 

Memang cantik si Manushi ni. Kalau korang nak tau, si cantik yang berusia 20 tahun merupakan seorang pelajar perubatan ini adalah anak kepada pasangan doktor. Dalam menyatakan keterujaannya merangkul gelaran itu, dia merasa sangat gembira sebab berjaya membanggakan India, dan tak sabar untuk menjalankan amanah dan tugasnya sebagai seorang ratu.

Manushi Chhillar, Miss World 2017.

Berikut merupakan pose terbaik si cantik ni...

Manushi Chhillar, Miss World 2017.
Manushi Chhillar, Miss World 2017. Kredit Google. 

Manushi Chhillar, Miss World 2017.
Manushi Chhillar, Miss World 2017. Kredit Google. 

Manushi Chhillar, Miss World 2017.
Manushi Chhillar, Miss World 2017. Kredit Google. 

Manushi Chhillar, Miss World 2017.
Manushi Chhillar, Miss World 2017. Kredit Google. 

Tahniah sekali lagi....

Sumber Harian Metro.

Post a Comment

9 Comments

  1. Lepas Priyanka Chopra, sekarang Manushi pulak. Tak sabar nak tengok dia berlakon nanti

    ReplyDelete
  2. 17 tahun ea? Ashwarya rai kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Last priyanka Chopra. Aishwarya Rai sebelumnya lagi kalau tak silap lah...

      Delete
  3. Lepas ni pasti jadi aktress bollywood terkenal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah. Boleh dikatakan semua miss world dr India ni jadi pelakon kan. Mcm aishwarya Rai dgn priyanka Chopra

      Delete
  4. wow beauty with brain.

    jom la join n meriahkan GA kt sini

    http://www.raydahalhabsyi.com/2017/11/comeback-giveaway-by-raydah-alhabsyi.html

    ReplyDelete