Advertisement

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

KAGUMNYA MELIHAT KEAJIABAN DI ALIVE 3D ART GALLERY. Rasanya tak terlambat untuk cikla ucapkan SALAM MERDEKA! Alhamdullilah, sudah 58 tahun negara kita yang tercinta ini bebas merdeka. Apa yang penting sekarang, kita sama-sama pertahankan apa yang kita ada sekarang. Sebenarnya cikla nak cerita, semalam cikla sekeluarga telah berkunjung ke Alive 3D Art Gallery di Lukut, Port Dickson. Rasanya ada yang dah tau kot tempat ni. Tapi, cikla nak cerita jugak. Haha, excited la pulok. 

Rasanya galeri ni start dibuka tahun lepas kot. Memang mengujakan bila masuk sini tau. Bayarannya pun kira berpatutanlah jugak. Dewasa dikenakan bayaran rm20 dan kanak-kanak (ketinggian atas 90 cm) dikenakan bayaran rm15. Apa kata kita cuci-cuci mata tengok gambar kat bawah. Sungguh mengujakan... 

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.
Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.
Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.
Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.
Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.
Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

Untuk pengetahuan korang, cafe juga disediakan. Bolehlah kalau nak bersantai-santai lepas penat berposing. Hehe....

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.
Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.
Kagumnya melihat keajaiban di Alive 3D Art Gallery.

Untuk maklumat lanjut klik je SINI Sesiapa yang belum pergi, pergilah. Best tau, rugi tak pergi.

Post a Comment

0 Comments