Kisah daku dengan bisnes minyak urut moden MMG.

By Cikla Shahril - May 12, 2020

Alhamdulillah, cikla bersama MMG dah dekat 2 tahun lebih. Syukurlah, cikla masih konsisten menyebarkan manfaat si pinky ni. Tipulah kalau cikla cakap, sepanjang 'perjalanan' cikla dari dulu sampailah sekarang ni takde up and down nya. Mestilah ada kan. 

Awal-awal dulu, jujur cakap cikla memang zero pasal bisnes. Dengan tak tau nak buat akaunnya, lagi-lagi camne nak manage duit sale, profit dan lain-lain. Memang langsung takde akaun sale tau awal-awal. Dapat duit sale, habis! Huhu.

Iyelah, jujur dulu fikir buat bisnes ni suka-suka je. Lagipun, selama ni pun tak terfikir cikla akan jadi seorang online seller padahal adik-adik cikla dah lama terjun dalam bidang ni. Bukan tak minat, tapi macam kurang yakin boleh ke cikla buat. 

Tapi alhamdulillah, dengan kesungguhan dan tunjuk ajar dari leader Hariyati Sanuddin yang disayangi, sikit-sikit cikla belajar, dan alhamdulillah cikla dah boleh sesuaikan diri serta ikut rentak bisnes ni camne. Bak kata orang putih, just follow the flow

Apa yang penting, semangat kita yang tak jemu nak belajar dan tak mudah putus asa. 

Kisah daku dengan bisnes minyak urut moden MMG.
Kisah daku dengan bisnes minyak urut moden MMG. 

Bagi cikla, bisnes MMG ni lain dari yang lain. Di samping kita sendiri rasai manfaat si pinky ni, kita jugak boleh sebarkannya pada orang lain. 

Dan yang paling best, bila semua yang ada dalam team ni tak kiralah dari founder sendiri dan tentunya leader cikla tak jemu membantu dari semua segi terutama bagi semangat serta support pada anak team

Nampak team lemau je, cecepat gegor bagi sedar diri balik. Dan, sokongan sesama geng dalam team ni pun membantu jugak. Syukur sangat dapat join team ni. Dan inilah salah satu sebab kenapa cikla bertahan sampai sekarang.

InshaaAllah, cikla akan terus konsisten bersama bisnes ni dan tak kan pernah jemu sebarkan manfaat minyak urut moden MMG ni. Doakan cikla ye kawan-kawan. Thanks juga pada mereka yang selalu support cikla.

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments