Advertisement

Nur Farisya Damia binti Azrin.

NUR FARISYA DAMIA BINTI AZRIN. Hai semua. Korang dah lunch ke belum? Haaa, apa? belum lagi? Lambatnya lunch. Diet ek? Ala, takyah la nak diet-diet. Badan dah ok dah tu. Cantik menawan gitu. Hehe... Oklah, aritu cikla share gambar posing si kakak. Kali ni cikla nak share gambar posing si adik lak. Jom kita tengok....

Nur Farisya Damia binti Azrin.

Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.

Ahaaa... gambar kat atas tu masa adik Mia dilahirkan. Tanggal 2 Jun 2012. Macam anak jepun kan? 
Yang ni plak masa baru pas pantang... umur dalam 3 bulan lebih. Kalau tak silap laaa kan....

Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.

Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.

Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.

Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.

Pastu gambar2 kat bawah ni gambar2 sepanjang "pembesaran" adik Mia sehingga la ni umur 1 tahun lebih... 

Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.

Haaaa... kat bawah ni yang paling tiut miuttttt.... hehehehe.... jelingan manja yang menusuk kelbu.... hehehe.... moga kakak dan adik jadi anak yang soleh dan jadi anak kebanggaan ayah dan ibu ye.... amin....

Nur Farisya Damia binti Azrin.
Nur Farisya Damia binti Azrin.

Oklah.... cukuplah ek.... nanti kita sambung lagi. 

Post a Comment

4 Comments

  1. done follow!!! jom singgah di http://cikhafizahnurani.blogspot.com/ dan tinggalkan jejak anda
    :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. tq sbb sudi singgah dan follow. Done follow u back. Slm kenal. Nanti kita bw awk ye...

      Delete
  2. Alala kiut nyer ..

    ReplyDelete