Advertisement

Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua!

Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua! | Assalamualaikum wbt. Seperti hari raya Aidilfitri, cikla memang ada masak-masak sikit untuk keluarga. Tapi, tidaklah semeriah hari raya puasa. Cuma menu ketupat segera tu menu wajib adalah... Kali ni lawannya, kari ayam.

Bila tiba time raya mesti macam-macam menu kita jumpa kan. Ada yang kita tak pernah jumpa pun ada. Kalau tak raya, memang tak nampak pun menu ni dihidangkan.

Dekat tempat cikla takdelah menu yang pelik-pelik. Biasa-biasa aje.

Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua!
Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua! 

Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua!
Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua! 

Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua!
Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua! 

Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua!
Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua! 

Lemang periuk kera tu encik suami beli. Memang tak rajinlah cikla nak buat kan, mana nak cari periuk keranya lagi. Hihi... Tapi, memang sedap dan lembut je lemang ni. Cikla sebelum ni tak berapa gemar makan lemang dah makan 1 ketul lemang periuk kerja dengan 3 ricih lemang tu tanpa sedar. 

Adoi.... Nafsu oii! 

Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua!
Alhamdullilah, rezeki di hari raya! Selamat hari raya Aidiladha semua! 

So, cikla nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA pada korang semua. Semoga kita semua sentiasa dirahmati olehNya. Marilah kita sama-sama menghayati erti pengorbanan yang sebenar.

Post a Comment

4 Comments