Advertisement

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.

KHAS UNTUK PEMINAT ANTIING-ANTING, JOM TENGOK KOLEKSI ANTING-ANTING PELIK TAPI COMEL. Sesetengah perempuan suka kumpul anting-anting untuk dijadikan koleksi kesayangan mereka kan. Kadang-kadang, diaorang tak pakai pun. Beli dan simpan je. Mungkin sebab tengok anting-anting tu menarik dan comel, tu yang beli tu.

Cikla bukanlah peminat anting-anting, pasal telinga cikla ni pun tak beranting-anting. Haha. Masa kecil dulu ada jugalah bertindik. Tapi, disebabkan tak dipakaikan subang, lama-lama jadi sebu. Langsung tak beranting-anting. Masa kawin 9 tahun lepas, pakai anting-anting jenis ketip tu. Haha. Dah besar panjang pun takut nak tindik balik. Sakit ooo...

So, jom tengok koleksi gambar anting-anting yang pada hemat cikla tersangatlah comel dan menariknya...

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel.
Khas untuk peminat anting-anting, jom tengok koleksi anting-anting pelik tapi comel. 

Cantik kan? Rasa nak makan je. Haha...

Kredit SINI

Post a Comment

3 Comments

  1. Haha siap lah tgk anting2 trus lapar 😅😅

    ReplyDelete
  2. hahahaha sesuai untuk food hunter ni

    ReplyDelete
  3. anting-anting aiskrim saya nak lah.hehehe..anting2 mcm ni pun ada ye.nanti nk g cri lah.comel kan.

    ReplyDelete