Advertisement

Segmen bloglist Aug & Sept by zzzyy.blogspot.com.

Segmen bloglist Aug & Sept by zzzyy.blogspot.com. | Assalamualaikum wbt. Lama dah kot cikla tak join segmen atau giveaway. Rindu pulak rasanya. Bukan tak nak join dan support kawan-kawan tapi macam tak sempat. Up entri pun sekarang macam susah nak konsisten 3 ke atas dalam sehari. Paling sempat 2 entri je.

Takpelah  lepas ni kena lebih berusaha. 

So, korang yang belum join segmen ni jom join ramai-ramai. Kita support kawan-kawan. Nak join klik banner di bawah. Jom kita!

Segmen bloglist Aug & Sept by zzzyy.blogspot.com.
Segmen bloglist Aug & Sept by zzzyy.blogspot.com. 

Segmen bloglist Aug & Sept by zzzyy.blogspot.com.

Segmen berakhir pada 31 July 2018. Wah, tak lama lagi tu. Cepat-cepat join, nanti melepas. Hihi... 

Post a Comment

19 Comments

  1. selamat bersegmen kak! :D

    ReplyDelete
  2. Tq sis sb support 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2. Semoga mendapat lebih byk sambutan ya!

      Delete
  3. Slmt bersegmen...
    From the same segmen...
    https://thisni3zahata.blogspot.com/2018/07/segmen-bloglist-aug-sept-by.html

    ReplyDelete
  4. mantap la tu cikla 2 entri sehari.
    aida nak istiqomah 1 entry sehari pun, payah :) hi hi hi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mantap tak Mantap, gigih jugak tu.. Huhu

      Delete
  5. salam dari segmen yang sama

    Jemput singgah dan join giveaway saya

    https://diyanatjuman.blogspot.com/2018/07/giveaway-pertama-by-diyanatjumanblogspo.html

    terima kasih <3

    ReplyDelete
  6. Semoga tersenarai cikla..

    ReplyDelete