Advertisement

Jom selongkar apa yang ada dalam beg seorang lelaki?

JOM SELONGKAR APA YANG ADA DALAM BEG SEORANG LELAKI? Selalu kita selongkar apa yang ada dalam beg seorang perempuan kan. Kalau dalam beg seorang perempuan, korang faham-faham ajelah macam-macam ada. Bedak, lipstick, perfume dan tisu adalah barang wajib ada selain dari dompet dan handphone. Macam mana pulak 'isi' dalam beg seorang lelaki? Jom selongkar nak? Kadang-kadang kita perasan, ada lelaki yang suka bawak beg kecik bila keluar ke mana-mana kan? Apa kata kita spot check apa yang ada kat dalam beg diaorang tu.

Jom selongkar apa yang ada dalam beg seorang lelaki?

Jom selongkar apa yang ada dalam beg seorang lelaki?
Jom selongkar apa yang ada dalam beg seorang lelaki? Sumber Google.

Memang tak dinafikan lelaki ni kuat berpeluh. So, mereka memang memerlukan tisu atau pun tuala kecik untuk mengelap peluh jantan diorang. Ehh... Hihi. Selain itu, penyegar nafas jugak penting terutama untuk lelaki yang merokok. Biasanya, lelaki yang merokok mempunyai bau nafas yang kurang menyegarkan. Nanti nak bercakap dengan orang pun jadi serba salah sebab orang macam tak selesa dengan kita.

Sikat rambut jugak ada tau. Bukan apa sikat penting supaya mereka mudah merapikan rambut mereka terutama untuk lelaki yang sentiasa pentingkan kekemasan. Di samping itu, perfume pun penting jugak. Perfume penting terutama bila memerlukan mungkin disebabkan bau badan yang kurang enak. Lagi pun, bau badan yang wangi mampu menjadikan situasi lebih santai dan best. Last sekali, sunglasses. Orang cakap penambah seri kepada penampilan diorang. So, barang ni memang wajib ada dalam beg mereka.

So, lepas ni jangan cakap perempuan je ada macam-macam dalam beg. Lelaki pun sama...  Walaupun tak semualah. Hihi...

Sumber Ruangan Ketrampilan.

Post a Comment

4 Comments

  1. Maaf, semua tu Xde dalam beg pakcik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cikla rasa tak semua lelaki suka bwk beg kan... to lelaki skng suka bwk clutch je... asal dpt ini duit, hp, kad bank .. dah ok dah

      Delete
  2. Hehehe abah saya jenis tak bawa beg...Keluar bawa phone n dompet je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. Cikla rasa diri kat atas ni mungkin utk lelaki yg be kerjaya kot. I mean lelaki remaja..

      Delete