"Mana first aid mana first aid nak ambik ubat luka ni. Ya Allah anak aku luka ni, masa nak ni selalu tak jumpa"

Pernah lalui situasi di atas? Kalau pernah kena baca sampai abis.

Bukan apalah kan sekarang ni kat rumah jarang nak ada peti simpan ubat kan. Sebab rasa tak penting. Namun kena ingat malang tak berbau jadi ubat ubatan kena ada. Contoh untuk kegunaan luka kecil. Jadi kena ada ubat ubatan walaupun satu. 

Jom cikla share barang baik untuk korang.

Benda ni kena ada dalam kotak first aid korang.
Benda ni kena ada dalam kotak first aid korang.

Ni cikla kenalkan Minyak Urut Moden MMG. Dalam MMG ada bahan yang mempunyai anti-bakteria dan anti-septik. Sangat membantu korang guna untuk luka.

Jangan risau, selamat digunakan untuk semua peringkat umur. Dan juga MMG ni menggunakan bahan organik. Jadi tidak bahaya untuk digunakan. Sangat sesuai dijadikan sebagai first aid. Tiap rumah wajib ada MMG ni. Nak guna senang je sapu sapu je. InsyaAllah mujarab.

Untuk dapatkan MMG ni boleh tekan SINI  sekarang.