Advertisement

Masker daun mint bantu kecutkan jerawat? Guna MMG je.

MASKER DAUN MINT BANTU KECUTKAN JERAWAT? GUNA MMG JE. Gaiss, korang pernah try ke masker daun mint? Makk aiii, ada ke masker cam gitu? Ehhh, ada laa. Cikla pun baru tau nih. Kehh. Kalau korang nak tau, katanya daun mint ni memang sangat owsem nak bagi hilang noda hitam macam polkadot kat muka korang tuhh.

Masker daun mint bantu kecutkan jerawat? Guna MMG je.
Masker daun mint bantu kecutkan jerawat? Guna MMG je. Gambar diubahsuai dari carian Google.

Cumanya, ikut rajin malas korang je la nak buat. Kalau korang rajin amal, buat konsisten plak tu, confirm kulit muka korang bole jadi cerah bersinar-sinar gitu. Dah macam emas 14 karat lip lap lip lap. Silau mata oii. Ehh jap, ni lagi satu hal. Daun mint boleh keringkan jerawat? Biar betik weh. Apa yang cikla taulah kan, daun mint ni sifat dia anti bakteria. So, memang kenalah buku dengan ruas tuh. Sah dah kena desummm desummm la cik jerawat ni dengan daun mint.

Haa, padan!

Tak yah nak kesian kesian dah dengan cik jerawat ni. Kasi hantam je. Biasa dia, nak berkampung dekat muka korang tuh. Grrrr, geram. Tapi, kalau cikla kan senang je. Keluar je jerawat seketul memang terus calit minyak urut moden MMG ni jee haa. Settle. Calit konsisten, InshaAllah memang cepat kecut mecut jerawat tuhh. Macam belon Kempis dah rupa dia. Hihi.

Masker daun mint bantu kecutkan jerawat? Guna MMG je.
Masker daun mint bantu kecutkan jerawat? Guna MMG je.

Lagipun kat dalam MMG ni dah sesiap ada mintsejukkool, pakej plak dengan minyak kayu putih dengan aloe vera. Bau dia pulak toksah risau, serius wangi yakmat. Dah macam dok kat tetengah ladang Lavendar dah. Senang krojee kan, guna satu benda semua dah ada kat dalam dia. Tinggal rajin dengan malas je nak apply. Ahaks.

Jatuh cinta golek golek dah dengan MMG ni.

<<Berminat untuk order klik link wasap berikut : www.wasap.my/60173815843/nakMMG>>

Post a Comment

2 Comments

  1. comelnya warna dia! tak pernah tahu pulak daun mint boleh kecutkan jerawat!

    ReplyDelete
  2. nice gila. daun mint banyak manfaat rupanya

    ReplyDelete