Muka berseri? Apa rahsianya?

By Cikla Shahril - March 07, 2015

MUKA BERSERI?APA RAHSIANYA? Kadang-kadang ada sesetengah orang kita tengok berseri-seri je mukanya. Tak pakai mekap pun seri mukanya dah nampak. Itu belum lagi touch up. Bertambah-tambah lagilah serinya. Sebenarnya, ada rahsianya. Ni dah bagitau, bukan lagi rahsia dah. Hehe.

Muka berseri? Apa rahsianya?

Muka berseri? Apa rahsianya?
Muka berseri? Apa rahsianya?

Kalau kita perasan, orang tua-tua kita selalu cakap dan bagitau, kalau nak bagi muka berseri senang je. Caranya dengan berwudhuk. Berwudhuk 5 kali untuk bersolat fardu sehari semalam dah cukup nak buat muka kita berseri. Itu belum lagi bersolat sunat. Bertambah-tambah serinya. 

Muka berseri? Apa rahsianya?

Muka berseri? Apa rahsianya?
Muka berseri? Apa rahsianya?

Marilah sama-sama kita amalkan. Semoga bermanfaat dan memberi ingatan pada kita semua termasuk diri cikla jugak. Tiada manusia yang sempurna kan? 

Sama-samalah kita saling ingat-mengingati.

Image from Facebook.com.

  • Share:

You Might Also Like

1 Orang yang komen.

  1. Haah betul tu CikLa, biasa orang cakap guna air wudhuk :)

    ReplyDelete